Websites voor Midden en Kleinbedrijf
Een eerste indruk is altijd belangrijk, in een paar seconden vormt je klant een mening over je verkoper.
Op online gebied is dit eigenlijk hetzelfde, maar dan ziet de klant niet het gezicht van je verkoper, maar van je website.
Een website wordt gezien als je online visitekaartje. Met die gedachte vormt je klant een positieve of negatieve eerste indruk aan de hand van je website over je bedrijf. Onderzoek wijst uit dat iemand binnen een paar seconde een mening heeft gevormd en daardoor besluit verder te kijken op de website (dus geïnteresseerd) of weg te klikken (niet geïnteresseerd).
Aangezien dit online nog veel sneller gaat dan in het echte leven, is het van extra belang om tijd en energie in een website te steken.
Wij begrijpen dat jij hier niet altijd de tijd en energie voor hebt, daarom helpen wij graag bij dit proces.
Onze ervaring is dat een website aan een aantal eisen moet doen voor een goede indruk:
Duidelijkheid
Duidelijke informatie, wat maakt jouw bedrijf aantrekkelijk voor de klant?
Overzicht
Overzichtelijk opgebouwd, de klant moet niet hoeven zoeken naar informatie.
Huisstijl
Consistent met de huisstijl, de klant moet direct zien dat jij het bent.
Afbeeldingen
Aantrekkelijk voor het oog, door middel van afbeeldingen en/of video.